Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Kdo nejí kapra, ten neumí dělit ?

Michal Zhor 0

V Česku se na Vánoce spotřebuje asi 18 000 tun kaprů, sdělila líbivá tvářička v sebevražedné reklamě Komerční banky.

https://www.instagram.com/p/CXmGM3Jo1e8/

Nechceme zkusit něco nového ? Snížit uhlíkovou stopu ! ….. ptala se ve videu ikona KB dnešní doby. Nebudu eko-dívku trápit prozrazením tajemství, že její hromada šatiček z jejich videí se nezrodila z kosmického prachu a papír na knihy, také není dílem kouzelného proutku.

Nepřekvapila mne ani reakce Komerční banky, která kličkuje a snaží se hrozný marketingový výstup relativizovat. Překvapilo by mne jen, pokud by oznámili, že propustili celý marketingový tým a uspořené finance dali na projekt méně potěmkinovský nebo pokud by se rozhodli úvěrovat pouze ekologicky neutrální/pozitivní projekty (ale kapři si rybník nevypustí, prachy nesmrdí ….).

Co mne dorazilo ?

Na instagramu je u videa knižní dívky uvedeno „placené partnerství s komercka“. Video se dostalo do veřejného prostoru, dívka sdělí „divákům“, že „V Česku se na Vánoce spotřebuje asi 18 000 tun kaprů …“. Opravdu nikdo v KB neumí podělit 18 000 tun počtem obyvatel České republiky (10,7 milionů k 2020) ? Skutečně za toto KB zaplatila ? Kdyby mi toto sdělila moje dcera na prvním stupni ZŠ, tak uroním slzu neb kulhá představa, že včetně novorozenců, vegetariánů/veganů, nemajetných či dalších osob s odporem ke kapřímu masu, se zkonzumuje (či vyhodí) 1,68kg masa na hlavu za den (max. dva).

Bankovní ústav neovládá kupecké počty.

Nicméně uznávám, že banky se snaží i snižovat uhlíkovou stopu, rozdávají oprátku klientům. Každý svého štěstí strůjcem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *